Hemma

Måste skriva ut mig lite på svenska, allt är arabiska här..
Aja landade i Cairo efter 5 timmars flyg och gubben som satt vid mig pratade non-stop kvinnan som satt längst in bytte även plats fy vad jobbigt men såklart snäll som jag är så satt jag snällt och lyssnade på vad han hade att säga:)
såfort jag kom ut från planet höll jag på att spy av värmen fy fan vad konstig luften kändes fullt med bensinlukt instängd i ett varmt rum ungefär.
Dem hämtade oss med en buss från flyget in till flygplatsen och jag ställde mig i den längsta kön till passkontrollen typ 1 timme, när jag äntligen kom fram så hade jag såklart glömt att köpa Visa -.-!!!
Fick gå tillbaka såklart visste inte vart plötsligt springer 5 killar fram och skriker ''Jag vet, jag vet!!!''
Kunde inte låta bli att skratta, aja tillbaka i kön i en timme till, två timmar senare hämta jag mitt baggage och gick ut samma skitluft igen ush.. Såg min kompis som stog och väntade på mig samt 2 andra, vi körde till hotellet.. And let me tell you this detta var det äckligaste hotellet jag någonsin vart på, det var INGENTING som bilderna hotellet heter ''City view'' förresten. Personalen var högljudda och pratade utanför hela tiden, först sa han 50$ natt sen plötsligt var det 60$, nåväl tänkte det är endå billigt skulle bara stanna där i två nätter så jag sket i lyx o sånt men detta var too much, min kompis bara ''aldrig att du stannar här imorgon checkar vi ut''
Klockan var typ 2 på morgonen endå så jag var trött gick och la mig och på morgonen check vi ut och vi stack hem till honom, hans mamma är den sötaste varelsen jag någonsin träffat!!!
Proppa mig fullt med mat haha underbar kvinna:)
Nästa dag gick vi och åt på Pizza Hut och det var sjukt gott!!
Träffade en kompis feeeett snygg:) vi stack till hans förra college för han skulle betala något skit till dem sedan åkte vi runt i cairo och prata lite, sedan överraska han mig med en båttur bara jag och han i ''The Nile'' riktigt mysigt var det! Var nog den bästa dagen i mitt liv med en kille haha:)
Dagen efter åkte jag och min andra kompis till La Vista var lite trött på Cairo och den dåliga luften, kom fram 8 på morgonen och solen var sjuuuukt varm blev illamående direkt. Efter stack vi ut till poolen och sedan stranden :)
Vi hade rätt kul fast trots allt det ville jag hem den kvällen (igår) började tröttna på värmen och killen jag bodde med som är mitt ex blev fett klängig och ville bli tillsammans igen trots att jag sa nej 100 gånger och plötsligt är jag förändrad. Detta skiver jag nu av ren ilska är skit irriterad ATM, sa till han i 2 dagar snällt jag vill bara vara kompisar men han fortsätter gnälla, till slut blev jag så jävla sur och bara skrek på han att han skulle lägga av och vi vara är vänner THATS IT!!
Så hela dagen idag trots att det är min sista semesterdag så ignorerar han mig och skiter i att snacka med mig helt jävla omoget. Aja suttit och chillat med hans bror idag och imorgon vid denna tiden sitter jag med min mamma fyfan vad jag saknat henne:(!
Mitt plan lyfter kl 10:00 så är hemma vid 17~ :) har haft jätte kul men nu vill jag hem!<3

Godnatt allihopa:) kommer lägga till massor av bilder på resorten och sånt så ni får se:)

Update~ sitter nu på flyget hem är väll någonstans i mitten av Polen, landar om en timme eller två:) dem har Men In Black 3 på så har kollat på det samtidigt som man slumrat igenom flygresan:)
Ska nog sova så fort jag kommer hem är helt slut vaknade 5 på morgonen och vi körde runt 6, tog 2,5 timmar till flygplatsen från där jag vart vi kom vilse den sista sträckan och det var bara 1,5 timme kvar tills flyget åkte så jag var 100% på att jag skulle missa det haha, men icke sa nicke vi hade bara svängt fel så det var lätt ordnat med vägbeskrivning:)
Men ush efter flyget är det 1 timmes tåg till Helsingborg -.-!!
Aja blir sista resan på ett bra tag iallafall orkar inte mer, rest hela sommaren ju!
Fast jag rekomenderar Egyptair starkt väldigt bra och skötsamt flygbolag hade åkt med dem igen utan tvekan!

PS. Vet att jag lovade att blogga under tiden jag är där men har inte haft något Internet överhuvudtaget glömde bort att min Iphone är låst till Comviq i typ ett år eller ja, 9 månader nu.

KÖPENHAMN!

Är på tåget till köpenhamn nu, kommer inte ha internet på ett tag så vi hörs senare puss<3