ont i magen & träningsvärk ><

Hejhej alla!

Har haft sjukt ont i magen idag och i mina vader speciellt efter träningen
i måndags, tränar Tae Kwondo tror nog det var extra jobbigt p.g.a
att jag inte tränat hela sommaren, det var första träningen efter
sommarlovet kan knappt ståååååå upp.. Aja!
Vi börjar 12:30 imorgon yaaay då ska vi till ett medicinskt museum
i ett par timmar sedan hem igen SOFT!

Trots allt det måste jag hämta upp min kusin på dagis idag om
en halv timme fy fan har verkligen inget lust att gå ut idag,
men jag måste för jag ska sitta  barnvakt till honom, det är
helt okej att passa honom han är rena ängeln
tycker mest vägen är jobbig när man har ledvärk i vaderna >.<
ååh va glad han kommer bli!:D

Bild på lilla mig igår i skolan :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän, det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället. Det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng hur du får ihop poängen kan du läsa mer på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

2011-09-10 @ 20:57:32
Postat av: Martin

Inte helt nykter som vanligt men vill säga att du inte alls är liten. Medicinska museum är skitsofta det har jag också alltid tyckt!

2011-10-01 @ 00:52:40
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

var gärna med i veckans blogg hos mig :D

2011-10-04 @ 17:09:50
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Fin bild! Synd du inte uppdaterat bloggen på ett tag :)

2011-10-11 @ 00:46:10
Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Kika gärna in & delta i tävlingen där du kan vinna valfritt smycke! :D (Avslutas 19/2!)



Direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-16 @ 15:27:06
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
input { background:#000000; color:#ffffff; font-family:verdana,arial; font-size:11px; border:1px solid #000000; padding:3px; } textarea { background:#ffffff; color:#ffffff; font-family:verdana,arial; font-size:11px; border:1px solid #000000; padding:3px; }