hoppsan!

Städa precis buren till mina marsvin så nu är dem glada och fina :D 
Passa på att byta innan jag åker iväg det är bara 2 dagar men endå.
Tror nog jag ska sova hos moster idag vet inte.. Men det lutar mer mot
pappa för att han surar och blir besviken när jag inte kommer på helgerna
dessutom måste jag övertala honom att köra mig till biltema dem måste kolla
hur mycket volt min el scooter behöver för att tydligen har pappa tappat bort
laddaren till den så får väl ta och köpa en ny xD

Förresten om ni vill ställa frågor är det bara att kommentera i kommentarsfältet kommer svara
på alla frågor hur elaka eller dumma dem kommer att vara men helst snälla ha ha :)


Jag på bussen, älskar att man kan fjortis spegla sig
i bussen hahahahaha. Skojjar. Men seriöst..


Kommentarer
Postat av: Anonymous

I got some Questions,



Do you have a Boyfriend?

Why are you SO HOT?

Can i have your email? :)

2011-09-02 @ 18:27:06
Postat av: felizas

Tja! Du är väl med o tävlar om att bli dagens blogg??

Tävlingen hittar du här------------> www.felizas.blogg.se



Lycka till!:)

2011-09-02 @ 18:46:30
URL: http://felizas.blogg.se/
Postat av: Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till, verkligen jätte fin :D Kolla gärna in min och var med i tävlingen om smycken för 200 kr (a)



PS. är med i en tävling där man kan vinna en I phone 4 om man får många röster på en bild, alla inlägg med en fjäril på bild har en länk som man går in på och klickar på rösta. Gör gärna det, jag kan lägga till på bloglovin om du röstar :D



Här kommer länken också (A)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-stephanie-lomma-fjaril

2011-09-03 @ 09:49:56
URL: http://aminoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
input { background:#000000; color:#ffffff; font-family:verdana,arial; font-size:11px; border:1px solid #000000; padding:3px; } textarea { background:#ffffff; color:#ffffff; font-family:verdana,arial; font-size:11px; border:1px solid #000000; padding:3px; }